KLANTENSERVICE

Wij helpen u graag met al uw vragen. We hebben hier d.m.v. een stappenplan, getracht u wegwijs te maken bij het online bestellen.

Maar naast digitaal zijn we natuurlijk ook gewoon telefonisch bereikbaar. U kunt met al uw vragen bij ons terecht en we proberen u zo goed mogelijk te helpen.

Wilt u een advies over welk product voor welke toepassing? Dan helpen wij u graag. Desgewenst komen we op locatie bij u.

Bestelling Plaatsen

Een bestelling plaatsen is eenvoudig:

Stap 1: Plaats product(en) in de winkelwagen
Stap 2: Controleer je winkelwagen en ga door naar afrekenen
Stap 3: Log in tijdens het betaalproces of vul je gegevens in
Stap 4: Kies de juiste verzendmethode
Stap 5: Betaal je bestelling
Stap 6: Upload je bestanden
Via de mail wordt je op de hoogte gehouden van je bestelling.

Het is een eigen verantwoordelijk om zorg te dragen voor een succesvolle bezorging of her bezorging indien geen gehoor aan huis.

Afhalen bij Moire
Tijdens openingstijden van Moire is het print of drukwerk op te halen bij voorkeur binnen 5 werkdagen.

Na het uploaden van de bestanden is het niet altijd meer mogelijk de opdracht te annuleren.

Neem z.s.m. contact op met ons om eventuele annulering te bespreken.

Heb je een andere vraag met betrekking tot bestellen? Bekijk dan de veelgestelde vragen over bestellen of neem contact op met onze klantenservice .

Betaalmogelijkheden

Je kunt op de volgende manieren betalen:

Overboeking
iDeal
Bancontact

Moire maakt gebruik van de Secure Sockets Layer (SSL) technologie. Dit is een methode om gegevens die je via internet verstuurt te coderen, zodat alleen de ontvanger ze kan lezen.

Wil je gebruik maken van een kortingscode? Zorg er dan voor dat je ingelogd bent, alleen dan kun je gebruik maken van een kortingscode. In het bestelling proces kun je de kortingscode toepassen.

Bezorgmogelijkheden

Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, of ophalen bij ons bedrijf.

Bij Moire kun je de bestelling tot 14 dagen na aflevering afhalen. Grote, zware en/of breekbare producten worden bezorgd door een speciale afdeling van PostNL, deze wordt altijd vermeld tijdens je bestelling.

Levertijden staan veelal vermeld bij de producten waarbij enige marge kan optreden hierin.

De actuele status van je bestelling kun je direct zien op je profielpagina. Ook ontvang je meteen na het plaatsen van je bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind je een overzicht van de door jou bestelde producten.

Account aanmaken

Je maakt een account aan door je te registreren op onze website, klik hiervoor bovenaan (links) op “Mijn account” en vervolgens op “Registreren”.

Voer in het scherm dat opent je gegevens in en klik onderaan de pagina op “Registreren”. Je ontvangt ter bevestig een bevestigingsmail, door in deze mail te klikken op de link wordt je account geactiveerd.

Niet kunnen inloggen

Wanneer je niet kunt inloggen, doorloop je onderstaande stappen totdat het inloggen is gelukt:

Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd
Controleer of je het juiste wachtwoord hebt ingevoerd
Vraag een nieuw wachtwoord aan door te klikken op “Wachtwoord vergeten”
Lukt het na het volgen van deze stappen nog niet om in te loggen? Neem dan contact op met de klantenservice.

Profiel wijzigen

Ben je bijvoorbeeld verhuisd en wil je jouw gegevens aanpassen? Dit kun je doen door in te loggen in jouw account. Klik bovenaan de website op “Mijn account” en log in.

Je komt dan terecht in jouw account waar je al jouw gegevens aan kunt passen.

Telefoonnummer

De klantenservice is bereikbaar van maandag tot vrijdag van 08:30 tot 17:15 uur

053 – 57 290 99

E-mail

Je kunt contact opnemen met de klantenservice een mail te sturen naar [email protected]

Klachten

Heb je een klacht? Stuur een mail naar [email protected]

Bedrijfsgegevens

Dit is de website van:

• Moire bv, inschrijvingsnummer bij de Kamer van Koophandel is 08104358, B.T.W.-nummer is NL8261.61.832 B01

Garantie

Op de producten die je via onze website koopt geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat de producten datgene doen of zijn wat je er redelijk van mag verwachten. Bekijk onze algemene voorwaarden

Zakelijk

Wil je zakelijk contact opnemen met Moire reclame & sign?
Bel dan naar onderstaand telefoonnummer:

053 – 57 290 99